tisdag 5 juli 2011

Ett riktigt utslag av Rachen

Jaha, igår gjorde Rachen ett riktigt utslag! Desvärre kan jag berätta att det inte gick så mycket bättre på minigolfen än 52 slag på en 10-bana, vinnaren gick på 38. Ganska uselt för min del måste jag säga, men golf har aldrig varit min starka sida. Pga tråkigt väder och osopas bana, kallade arrangören det hela för en "äventyrsbana", ja man visste aldrig vilket löv eller grus som kunde komma ivägen och stoppa sin lila (inte lilla, även om den var liten) bolls fantastiska frammarsch! Bildbevis finns, men dessvärre på vinnarens kamera. Uppenbarligen gör jag också för små rörelser för att det ska bli några riktigt bra utslag ;)

PS. Bildbevis på dubbelveven som har nämnts i tidigare inlägg finns numera på fejan om man orkar leta!

/Rachen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar