fredag 17 juni 2011

Snart är det helg.

Så vad ska ni göra i helgen kära läsare? Personligen tänkte jag, en del av Redaktionen, inleda helgen med after-work tillsammans med kollegorna. Sista dagen för en av dem sorgligt nog. Men som de målmedvetna karriäristerna vi är ser vi det självklart som en möjlighet att avancera i hierarkin. Bra grej med folk som slutar alltså.

Därefter bär det ut i bushen för flyttstädning. Hurra, skönt att äntligen bli av med det problemet.

Nu finns det två saker som Redaktionen ser fram emot, först och främst, en uppdatering från London från den andra halvan av Redaktionen. Men, framförallt, och det vi ser fram emot mest, är självfallet en helg uppdatering från vår huvudperson i denna livets snurriga cirkus, nämligen Rachen.

Så Rachen, besvara mina böner. Ge oss en fullständig uppdatering om vad som händer i ditt fantastiska liv. Alla vi små människor här ute törstar efter att du ska posta dina outfits och berätta för oss hur vi äter nyttigast. Vilka barer vi ska hänga i samt hur man gör för att varje dag ska bli det där lilla extra i vardagen.

Jag läste visdomsord som en vän skev igår. De berörde, kanske tänker jag dela med mig, kanske inte. Det låter vi framtiden utvisa.

/Regniga sommarhälsningar, Redaktionen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar